Pumpa tlaková a podtlaková s příslušenstvím Yato YT-0674
Kód: YT-0674Detailní popis produktu
Podtlakový a tlakový přípravek pro hledání netěsnosti systému Yato YT-0674
Vakuová pumpa je multifunkční zařízení sloužící k diagnostice systémů v automobilech a technologiích, jejichž provoz je založen na tlaku nebo podtlaku. Je vybaven příslušenstvím, které umožňuje použití v téměř jakémkoli motoru nebo systému.
Pumpa YT-0674 je vybavena spínačem, který v závislosti na poloze umožňuje vytvořit podtlak nebo tlak. Přesunutím spínače směrem k výstupu čerpadla se při čerpání vytvoří podtlak. Když se spínač posune směrem k rukojeti, během nafukování se vytvoří tlak.
Rozsah měření: -1 až 3 bar
Zamýšlené použití / Aplikace
Pomocí čerpadla můžete mimo jiné provádět diagnostiku: následující systémy a uspořádání:
✅Počítačová řídicí zařízení motoru:
- senzor barometrického tlaku (BARO)
- PVC systém
- systém recirkulace výfukových plynů (EGR).
- tlakové senzory (MAP)
✅Zařízení pro ovládání zapalování:
- vakuový předstih zapalování
- zpožďovací ventil: SDV, RCV
✅Brzdový systém:
- klasické brzdy
- ABS brzdy
- vzduchové brzdy
- brzdové vedení
- servo brzdy
✅Další systémy:
- klimatizace
- tempomat
- palivová nádrž a instalace paliva
- vakuový systém zavírání dveří
✅Jak používat
- Diagnostika systému recirkulace výfukových plynů (EGR).
- Ventil systému EGR je příkladem vakuově ovládaného ventilu. Pokud není podtlak, je ventil uzavřen a výfukové plyny z ventilu neunikají. Když je na ventil aplikován podtlak, ventil se otevře a umožní recirkulaci výfukových plynů.
✅Diagnostika tlakových senzorů (MAP)
- Sestavte systém čerpadla a nádržky jako v případě odvzdušňování brzdových třmenů a poté připojte k vakuovému portu snímače.
- Stiskněte páku čerpadla, dokud jehla neukáže -0,5 bar. Zastavte pumpování a sledujte, že jehla by měla být nehybná. Pokud se jehla pohne, je poškozen snímač MAP.
- Během provozu vysílá snímač MAP zpětnovazební signály do řídicího počítače. Signál má frekvenci mezi 85 Hz a 160 Hz v závislosti na úrovni vakua. Pro měření frekvence je nutný frekvenční čítač, který musí být připojen v souladu s pokyny pro snímač a měřič.
✅Odvzdušnění brzdových třmenů.
- Ujistěte se, že je expanzní nádrž brzdového systému naplněna kapalinou na jmenovitý objem.
- Proveďte krvácení v následujícím pořadí:
- hlavní válec, je-li vybaven odvzdušňovacím ventilem
- brzdové třmeny v pořadí od nejblíže k hlavnímu válci po nejvzdálenější
- Připojte krátkou ohebnou hadici k přípojce umístěné na spodní straně krytu nádrže čerpadla.
- Uzavřete nádrž čerpadla krytem.
- Připojte dlouhé hadice k přípojkám krytu. Připojte konec jedné z dlouhých hadic k čerpadlu a druhý k odvzdušňovacímu ventilu brzdového třmenu. V případě potřeby použijte adaptér.
- Stiskněte páku pumpy 10-15 krát, aby se vytvořilo vakuum v nádrži pumpy.
- Odšroubujte odvzdušňovací ventil o 1/4 - 1/2 otáčky tak, aby se nádrž čerpadla naplnila kapalinou do výšky přibližně 5 cm. Utáhněte odvzdušňovací ventil.
- Odpojte hadici čerpadla od vypouštěcího ventilu, proces odvzdušnění třmenu je dokončen.
- Před opakováním odvzdušňovacího postupu u dalšího třmenu vyprázdněte nádržku čerpadla brzdové kapaliny a doplňte hladinu brzdové kapaliny v brzdovém systému na jmenovitou úroveň.
- Pracovní tlak: 1-3 bar
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sady na diagnostiku,měření těsnosti a plnění auto klimatizace |
---|---|
Hmotnost: | 2 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.