Podtlaková pumpa s příslušenstvím Yato YT-0673
Kód: YT-0673Detailní popis produktu
Vakuová pumpa s příslušenstvím Yato YT-0673
✅Vakuová pumpa je multifunkční zařízení sloužící k diagnostice systémů v automobilech a technice, které fungují na bázi tlaku nebo vakua. Je vybaven příslušenstvím umožňujícím použití téměř v jakémkoli motoru nebo systému.
✅Rozsah měření: -1 až 0 bar.
✅Účel/aplikace
✅Pomocí čerpadla můžete mimo jiné provádět diagnostiku: následující systémy a uspořádání:
✅Počítačová řídicí zařízení motoru:
- senzor barometrického tlaku (BARO)
- PVC systém
- systém recirkulace výfukových plynů (EGR)
- snímače tlaku s tlustou vrstvou (MAP)
✅Zařízení pro ovládání zapalování:
- předstih vakuového zapalování
- zpožďovací ventil: SDV, RCV
✅Brzdový systém:
- klasické brzdy
- ABS brzdy
- vzduchové brzdy
- brzdové vedení
- servo brzd
✅Další systémy:
- klimatizace
- tempomat
- palivová nádrž a instalace paliva
- vakuový systém zavírání dveří
✅Jak používat
✅Diagnostika systému recirkulace výfukových plynů (EGR).
Ventil EGR je příkladem vakuově ovládaného ventilu. Při nepřítomnosti podtlaku je ventil uzavřen a výfukové plyny z ventilu neunikají. Když je na ventil aplikován podtlak, ventil se otevře a umožní recirkulaci výfukových plynů.
✅Diagnostika snímače tlaku tlustého filmu (MAP).
• Sestavte systém čerpadla a nádržky jako při odvzdušňování brzdových třmenů, poté připojte k vakuovému portu snímače.
• Stiskněte páku čerpadla, dokud ukazatel neukáže -0,5 bar. Zastavte pumpování a sledujte jehlu, měla by zůstat nehybná. Pokud se jehla pohne, znamená to, že je poškozen snímač MAP.
• Během provozu vysílá snímač MAP zpětnovazební signály do řídicího počítače. Signál má frekvenci mezi 85 Hz a 160 Hz v závislosti na úrovni vakua. Pro měření frekvence je nutný frekvenční měřič, musí být zapojen dle návodu k čidlu a měřiči.
Odvzdušnění brzdových třmenů.
• Ujistěte se, že nádržka brzdového systému je naplněna kapalinou na její jmenovitý objem.
• Odvzdušňujte vzduch v následujícím pořadí:
- brzdové čerpadlo, pokud je vybaveno odvzdušňovacím ventilem
- brzdové třmeny v pořadí od nejbližšího k hlavnímu válci po nejvzdálenější
• Připojte krátkou ohebnou hadici ke konektoru umístěnému na spodní straně krytu nádrže čerpadla.
• Uzavřete nádrž čerpadla víkem.
• Připojte dlouhé ohebné hadice k přípojkám krytu. Připojte jeden konec jedné z dlouhých hadic k čerpadlu a druhý k odvzdušňovacímu ventilu brzdového třmenu. V případě potřeby použijte adaptér.
• Stiskněte páku pumpy 10-15 krát, aby se v nádržce pumpy vytvořilo vakuum.
• Otevřete odvzdušňovací ventil o 1/4 - 1/2 otáčky tak, aby byla nádržka čerpadla naplněna kapalinou do výšky přibližně 5 cm. Utáhněte odvzdušňovací ventil.
• Odpojte hadici čerpadla od vypouštěcího ventilu, proces odvzdušňování třmenu je nyní dokončen.
• Před opakováním odvzdušňovacího postupu na dalším třmenu vyprázdněte nádržku čerpadla brzdovou kapalinou a doplňte brzdovou kapalinu v brzdovém systému na jmenovitou hladinu.
✅Parametry
- Tlak [MPa]: 0-0,2: 0-0,41
- Balení: BMC
- Počet prvků [ks]: 16

Doplňkové parametry
Kategorie: | Autodiagnostika,testery |
---|---|
Hmotnost: | 1.5 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.