✓ Získejte dopravu zdarma pro všechny nákupy od 3.000 Kč

Podtlaková pumpa s příslušenstvím Yato YT-0673

Kód: YT-0673
Novinka
Značka: YATO
688 Kč 568,60 Kč bez DPH
Skladem (>3 ks)
Možnosti doručení

Pumpa na podtlak

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vakuová pumpa s příslušenstvím Yato YT-0673

 

✅Vakuová pumpa je multifunkční zařízení sloužící k diagnostice systémů v automobilech a technice, které fungují na bázi tlaku nebo vakua. Je vybaven příslušenstvím umožňujícím použití téměř v jakémkoli motoru nebo systému.

✅Rozsah měření: -1 až 0 bar.

✅Účel/aplikace

✅Pomocí čerpadla můžete mimo jiné provádět diagnostiku: následující systémy a uspořádání:

✅Počítačová řídicí zařízení motoru:

- senzor barometrického tlaku (BARO)

- PVC systém

- systém recirkulace výfukových plynů (EGR)

- snímače tlaku s tlustou vrstvou (MAP)

✅Zařízení pro ovládání zapalování:

- předstih vakuového zapalování

- zpožďovací ventil: SDV, RCV

✅Brzdový systém:

- klasické brzdy

- ABS brzdy

- vzduchové brzdy

- brzdové vedení

- servo brzd

✅Další systémy:

- klimatizace

- tempomat

- palivová nádrž a instalace paliva

- vakuový systém zavírání dveří

✅Jak používat

✅Diagnostika systému recirkulace výfukových plynů (EGR).

Ventil EGR je příkladem vakuově ovládaného ventilu. Při nepřítomnosti podtlaku je ventil uzavřen a výfukové plyny z ventilu neunikají. Když je na ventil aplikován podtlak, ventil se otevře a umožní recirkulaci výfukových plynů.

✅Diagnostika snímače tlaku tlustého filmu (MAP).

• Sestavte systém čerpadla a nádržky jako při odvzdušňování brzdových třmenů, poté připojte k vakuovému portu snímače.

• Stiskněte páku čerpadla, dokud ukazatel neukáže -0,5 bar. Zastavte pumpování a sledujte jehlu, měla by zůstat nehybná. Pokud se jehla pohne, znamená to, že je poškozen snímač MAP.

• Během provozu vysílá snímač MAP zpětnovazební signály do řídicího počítače. Signál má frekvenci mezi 85 Hz a 160 Hz v závislosti na úrovni vakua. Pro měření frekvence je nutný frekvenční měřič, musí být zapojen dle návodu k čidlu a měřiči.

Odvzdušnění brzdových třmenů.

• Ujistěte se, že nádržka brzdového systému je naplněna kapalinou na její jmenovitý objem.

• Odvzdušňujte vzduch v následujícím pořadí:

- brzdové čerpadlo, pokud je vybaveno odvzdušňovacím ventilem

- brzdové třmeny v pořadí od nejbližšího k hlavnímu válci po nejvzdálenější

• Připojte krátkou ohebnou hadici ke konektoru umístěnému na spodní straně krytu nádrže čerpadla.

• Uzavřete nádrž čerpadla víkem.

• Připojte dlouhé ohebné hadice k přípojkám krytu. Připojte jeden konec jedné z dlouhých hadic k čerpadlu a druhý k odvzdušňovacímu ventilu brzdového třmenu. V případě potřeby použijte adaptér.

• Stiskněte páku pumpy 10-15 krát, aby se v nádržce pumpy vytvořilo vakuum.

• Otevřete odvzdušňovací ventil o 1/4 - 1/2 otáčky tak, aby byla nádržka čerpadla naplněna kapalinou do výšky přibližně 5 cm. Utáhněte odvzdušňovací ventil.

• Odpojte hadici čerpadla od vypouštěcího ventilu, proces odvzdušňování třmenu je nyní dokončen.

• Před opakováním odvzdušňovacího postupu na dalším třmenu vyprázdněte nádržku čerpadla brzdovou kapalinou a doplňte brzdovou kapalinu v brzdovém systému na jmenovitou hladinu.

✅Parametry

  • Tlak [MPa]: 0-0,2: 0-0,41
  • Balení: BMC
  • Počet prvků [ks]: 16
Vakuová pumpa s příslušenstvím pro vakuoměr
 
 
 
Vakuová pumpa s příslušenstvím vakuometr EAN (GTIN) 5906083906732

Doplňkové parametry

Kategorie: Autodiagnostika,testery
Hmotnost: 1.5 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola